Politie heeft het pand aan de Goringbos in Gees afgezet. Foto: Noordernieuws
Aan de Goringbos in Gees heeft de politie donderdag aan het einde van de middag een in werking zijnd drugslab aangetroffen bij een inval in een pand.
Na de ontdekking werd de locatie afgezet voor nader onderzoek. Specialisten zijn bezig met het veiligstellen van sporen en het in kaart brengen van de situatie. Over de aard en omvang van het drugslab heeft de politie vooralsnog geen verdere details bekendgemaakt.
Bij de actie zijn twee verdachten aangehouden. Over hun identiteit en mogelijke betrokkenheid doet de politie op dit moment geen verdere mededelingen. Het onderzoek naar de zaak is nog in volle gang.